Op zijn Frans

Deja-Vu Holten opende op 3 augustus haar deuren, maar sinds begin 2021 ondersteunen wij dit nieuwe restaurant al op het gebied van tekst en social media. Wat begon met het delen van updates rondom de verbouwing is uitgegroeid tot de communicatie voor een volwaardig restaurant. En dat doen we met heel veel plezier. Want met onze Dijkerhoekse achtergrond, is het natuurlijk extra gaaf om voor zo’n mooi Dijkerhoeks bedrijf te werken.

Daphne: “De verkoop van Het Bonte Paard was voor veel mensen al bekend. Maar wat er in het voormalige café, restaurant en zalencentrum zou komen, was nog een verrassing. Des te leuker dat wij bij Hanneke Janssen alvast een voorproefje kregen. In januari vroeg Hanneke mij of het me leuk leek om de communicatie voor het nieuwe restaurant Deja-Vu te verzorgen. Een restaurant met een Franse keuken met Oriëntaalse twist. Mais bien sûr!

“De eerste ontmoeting met het team van Deja-Vu was gelijk een goede. Het enthousiasme voor het nieuwe restaurant spatte ervan af en zowel de nieuwe eigenaren, André Heetkamp van Reclamemakers, als ik zaten boordevol ideeën. Met als resultaat: een nieuwe website met teksten, een campagne voor de werving van personeel, een persbericht en posts op de sociale kanalen waar de ene na de andere leuke reactie op binnenkomt.

En… inmiddels kan ik ook uit eigen ervaring zeggen dat Deja-VU zeker een bezoek waard is. Wat hebben we genoten!”